Extra Moist Chocolate Cake yg extra lembab

Asyik-asyik kalau teringin nak makan kek coklat, pasti Secret Recipe yg daku akan cari dulu. Nak tunggu buat kek sendiri….mmm nampak gayanya kena tunggu daku balik kampung di Ipoh. Kat sana selain daku, ada adik2ku yg lain akan jadi tukang makan. Mr suami pulak mmng tak minat makan segala mcm kek ni, terutama kek coklat. Rugi pula nak buat kek kalau setakat daku sorang je yg makan. Jadi, beli sepotong kek di kedai adalah lebih memudahkan !

Semalam kebetulan kami berada di Sungai Petani(SP), singgah isi minyak di Petronas Bandar Laguna Merbok. Ternampak kat kaunter bayaran, mereka menjual kek coklat lembab seperti di atas. Nampak mengiurkan. Apa lagi..terus daku sambar sebekas. Sebelum tu daku perlu bayar harga kek ni RM5.50. err.. kek besar ni kalu kat KL baru RM5 jer. Takpe…takpe…, ttng harga daku tak berkira sangat kalau kek ni betul2 sedap ! Lagipun niat daku nak cuba dulu dan nak bantu produk penduduk tempatan.

Jom kita cuba dulu….!

walaaa… sedapnya kek coklat. just nice. memang lembab dan tak manis sangat. kek ni memang kena dgn citarasa daku sebab ia tak cepat muak spti kebanyakkan kek. ┬átak sia-sia daku membeli semalam. Nampaknya boleh beli sebekas lagi sebelum pulang ke KL nanti..heh… Ada sape2 teringin ?

kata jm : selain kat Petronas SP, daku tak pasti kek ni ada jual di mana lagi. Korang boleh check pada laman web mereka di www.emcc.my. Selamat menikmati kek coklat..yummy yummmy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share

3 thoughts on “Extra Moist Chocolate Cake yg extra lembab

  1. Pingback: Moist Chocolate Cake – step by step | JuadahMalaysia.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge
:D :-) :( :o 8O :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: